Cum îți dai seama dacă ai ales un salon de înfrumusețare potrivit?

Cel puțin o dată pe lună vizităm un salon de înfrumusețare, pentru servicii diverse, pe care ni le dorim profesionale și la nivelul așteptărilor noastre. Însă, nu întotdeauna avem parte de profesionalism, răbdare, satisfacerea dorințelor sau obținerea unui rezultat final pe măsura dorințelor noastre.

În cele ce urmează vei afla care sunt aspectele ce diferențiază un salon de frumusețe care-și respectă clienții de un salon de înfrumusețare în care greșelile fac parte din rutina zilnică.

Ghidează-te după aceste aspecte și bucură-te de un parteneriat pe termen lung, cu un salon de înfrumusețare în care îți sunt ascultate nevoile, în care ți se dau sfaturi, ți se fac recomandări și ți se oferă un rezultat final care să te mulțumească.

Așa DA [Top detalii ce țin de profesionalism]

Ia în calcul următoarele detalii și vei avea siguranța că ai ales salonul de înfrumusețare care să-ți satisfacă nevoile, la cel mai înalt standard de profesionalism:

  1. Întâmpinarea clientului – încă de când ai pus piciorul în salonul de înfrumusețare ales, bunul simt al personalului trebuie să fie mai presus de serviciile ulterioare propuse. Întâmpinarea clientului este importantă pentru buna desfășurare a colaborării;
  2. Comunicarea specialist/client – pentru un rezultat final ca la carte, comunicarea cu clientul este esențială. Înainte de a-și începe activitatea, specialistul are obligația să discute cu clientul, să afle care este dorința acestuia și să-i ofere recomandări, în cazul în care ceea ce-și dorește nu se poate realiza;
  3. Organizarea în ceea ce privește programările – cu toții știm că, atunci când ajungi într-un salon de înfrumusețare, trebuie să te înarmezi cu răbdare, referitor la timpul de așteptare. De cele mai multe ori, timpul prea mare de așteptare nu este cauzat, în totalitate, de specialistul care se ocupă de tine, ci și de persoanele care au programare înaintea ta, care au întârziat mai mult și au dat programul peste cap.

AȘA NU [Top greșeli de evitat]

Există, fără doar și poate, saloane de înfrumusețare în care ai intrat și nu te-ai simțit extraordinar, din mai multe puncte de vedere. Iată care ar putea fi topul greșelilor de evitat într-un salon de înfrumusețare:

  1. Lipsa amabilității personalului – persoana cu care interacționezi, încă de când ai ajuns în salon, este cea de la recepția salonului de înfrumusețare. Este important ca aceasta să se ridice și să te întâmpine; este o greșeală ca persoana de la recepție să aștepte ca tu să faci primul pas spre comunicare;
  2. Lipsa unei legături între specialist și client – dacă interacționezi pentru prima dată cu un specialist dintr-un anumit salon de înfrumusețare și acesta nu se prezintă, nu se creează nicio legătură, iar clientul nu are libertate în exprimare;
  3. Lipsa colaborării pentru obținerea unui rezultat final de succes – un profesionist este acela care știe să dea naștere unei colaborări, încă de la primele cuvinte. Dacă observi lipsa colaborării specialistului, este cazul să renunți, pentru că rezultatul final va fi cel pe care și-l dorește specialistul, nu cel pe care ți-l dorești tu.

El Studio, aproape de nevoia clienților săi!

Înainte de orice, dispunem de personal calificat, ce participă, periodic, la seminarii de perfecționare, pentru a avea siguranța unor servicii de calitate. Suntem o echipă tânără de profesioniști, specilizată în servicii de înfrumusețare: frizerie, coafor, manichiură-pedichiură, cosmetică și masaj.

Ţi-a plăcut acest articol?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *